Новаторство драматурга Генріка Ібсена, художні особливості його твору «Ляльковий дім». Роль письменника в розвитку нової європейської драматургії («ібсенізм») (11 клас. Зарубіжна література)

ТЕМА: Новаторство драматурга Генріка Ібсена, художні особливості його твору «Ляльковий дім». Роль пись­менника в розвитку нової європейської драматургії   («ібсенізм»)

МЕТА: повторити й узагальнити вивчене, допомогти учням усвідомити новаторські риси у творчості драматурга, художні особливості п’єси; розвивати аналітичне, об­разне мислення, уміння висловлювати свої думки та толерантно їх відстоювати, наводячи цитати й прикла­ди з тексту; виховувати повагу до людської гідності, прагнення до самовдосконалення.

ОБЛАДНАННЯ: портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього.

ХІД УРОКУ

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів

Учитель. «Чоловік і жінка, немов цар і цариця, увінчані ко­жен своєю короною. І він, і вона правлять своїм світом посеред роду людського. У кожного з них — свої особливі права. Чоловік — це зовнішній бік світу, а жінка — внутрішній, прихований; чоловік завойовує і підкоряє, а жінка як невичерпне підземне джерело, яке дає силу дереву життя», — говорив мудрець Еліягу Кі. Ми можемо із цим погоджуватися чи не погоджуватися, але всі, напевне, ви­знають ту істину, що чоловік і жінка — рівноправні представни­ки роду людського, які не можуть обійтися одне без одного. Тому несправедливо, коли хтось когось уважає істотою нижчого сорту, рангу. Це довела ібсенівська героїня Нора, яка, не зважаючи на традиції та існуючу мораль, різко виступила проти приниження її особистості. «Ляльковий дім» їй не підійшов. Про це та багато ін­шого — сьогодні на уроці.

Завантажити: Новаторство драматурга Генріка Ібсена, художні особливості його твору «Ляльковий дім». Роль пись¬менника в розвитку нової європейської драматургії («ібсенізм») (11 клас. Зарубіжна література) (Розмір:15.4 KB Завантажено:48)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *