Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші (2 клас. Інформатика)

Тема. Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка  для  миші

Мета. 1. Формування вміння застосовувати здобуту інформацію;

  1. Закріплення навичок роботи з комп’ютером;
  2. Розвиток логічного мислення, просторової уяви;
  3. Повторення правил поведінки при роботі з комп’ютером;
  4. Виховання культури мовлення, інтерес до інформатики.

  ОбладнанняКомп’ютер, підручник, картки з завданням, аудіозапис.

Завантажити: Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші (2 клас. Інформатика)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *