Пам’ять і процесор. Клавіатурний тренажер. (Гра «Кіт – риболов») (3 клас. Інформатика)

Тема. Пам’ять і процесор. Клавіатурний тренажер. (Гра «Кіт – риболов»).

Мета. 1.Ознайомити учнів ще з одним пристроєм у комп’ютері-процесором.

  1. Вправлятися в друкуванні на клавіатурі, використовуючи всі пальці рук.
  2. Навчатись зберігати інформацію в програмі Word Pad.
  3. Розвивати пам’ять, уяву, мислення.

Обладнання: програма Word Pad, підручник, комп’ютер.

Усі уроки інформатики  на сайті «Шкільне життя»

Хід уроку

І.Організаційний момент.

Техніка безпеки під час роботи з комп’ютером.

Гра «Так, чи ні?»

  • Потрібно включати комп’ютер без дозволу учителя?
  • На уроці потрібно працювати, натискаючи будь-які кнопки на клавіатурі?
  • На комп’ютерному столі потрібен безлад?
  • На уроці потрібно уважно слухати вчителя і виконувати його вказівки?

Завантажити: Пам’ять і процесор. Клавіатурний тренажер. (Гра «Кіт – риболов») (3 клас. Інформатика)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Яндекс.Метрика